TitelSociale media in de maritieme sector. Een onderzoek naar de impact van de aanwezigheid van sociale media aan boord en naar het gebruik van Facebook door rederijen
L'usage des médias sociaux dans le secteur maritime. Une étude de l'impact de la présence des médias sociaux à bord et de l'usage de Facebook par les compagnies maritimes
Onderwerp

Deze studie tracht volgende vragen te beantwoorden:

In welke mate gebruiken zeevarenden sociale media aan boord en hoe beïnvloedt dit hun leven aan boord en hun carrière?

Welk beleid omtrent sociale media geldt aan boord?

Hoe gebruiken rederijen sociale media, meer bepaald Facebook?

Enquête gepland
Details enquête
PromotorLudwina Van Son
Copromotor
StudentNaam van student niet beschikbaar - contacteer de promotor voor meer info (Nautische Wetenschappen)
VakgroepFaculteit Wetenschappen- Vakgroep Humane Wetenschappen en Talen
Documenten
Eindwerk is enkel beschikbaar via HZS intranet!
Ce mémoire n'est disponible que sur l'intranet de l'école!
This dissertation can only be consulted on the AMA intranet!