TitleSociale media in de maritieme sector. Een onderzoek naar de impact van de aanwezigheid van sociale media aan boord en naar het gebruik van Facebook door rederijen
L'usage des médias sociaux dans le secteur maritime. Une étude de l'impact de la présence des médias sociaux à bord et de l'usage de Facebook par les compagnies maritimes
Subject

Deze studie tracht volgende vragen te beantwoorden:

In welke mate gebruiken zeevarenden sociale media aan boord en hoe beïnvloedt dit hun leven aan boord en hun carrière?

Welk beleid omtrent sociale media geldt aan boord?

Hoe gebruiken rederijen sociale media, meer bepaald Facebook?

Survey planned
Survey details
AdvisorLudwina Van Son
Assistant advisor
StudentStudent's name unavailable - contact the advisor if you require more information (Nautische Wetenschappen)
UnitFaculteit Wetenschappen- Vakgroep Humane Wetenschappen en Talen
Documents
Eindwerk is enkel beschikbaar via HZS intranet!
Ce mémoire n'est disponible que sur l'intranet de l'école!
This dissertation can only be consulted on the AMA intranet!